Jak to funguje
U nás máte v ceně vždy neomezené kilometry a nulovou spoluúčast!
1. Vyhledání vozu
Vůz si buď vyhledáte sami přes náš online vyhledávač, nebo nám své požadavky napište či zavolejte. Spolupracujeme s vícero dodavateli, proto, pokud zde nenajdete nejvýhodnější cenu, neváhejte nám napsat a my pro Vás prověříme všechny možnosti. Nezapomeňte uvést, od kdy do kdy (včetně hodiny převzetí/vrácení) vůz potřebujete, kde si jej vyzvednete a vrátíte, kolik osob bude cestovat, kolik osob bude řídit) a my vám vůz vyhledáme. V obou případech nezapomeňte uvést správné kontaktní údaje (email i telefon).
- Naše tarify vždy zahrnují neomezené kilometry, havarijní pojištění s nulovou spoluúčastí (tzv. náhradu vzniklých výloh), pojištění proti krádeži vozu, povinné ručení, daně a let. poplatky!
- Pronájem aut probíhá v cyklech 24 hodin, tj. půjčíte-li si vozidlo ráno v 8:00, musíte ho poslední den vrátit opět do 8:00. Při pozdějším vrácení jsou účtovány významné poplatky.
- Nelze garantovat konkrétní značku či typ vozu, pouze kategorii, do které patří vždy více typů aut. Půjčovna přiděluje vozy podle aktuální dostupnosti.
- Pokud je vůz na vyžádání (on request), znamená to, že není jisté, že bude vůz k dispozici a my vám musíme jeho dostupnost potvrdit.
- Jednosměrné poplatky nejsou zahrnuty v zobrazené ceně, neboť nejdou předplatit a musí se platit přímo autopůjčovně.
- Každá půjčovna určuje vlastní omezení věku, obvykle je věk řidiče omezený nad 25 let (v některých případech je věk omezen i shora), řidiči pod požadovaný věk musí obvykle uhradit příplatek (nebo si mohou vybrat náš tarif SIP25, který je určen právě pro mladé řidiče pod 25 let a poplatek již obsahuje).
- Přistavení k hotelu je v některých případech možné, je potřeba ho vyžádat již při rezervaci. Obvykle bývá za příplatek.
- Přejezd přes hranice podléhá podmínkám půjčovny a musí být vyžádán již při rezervaci vozu.
2. Platba
Jakmile si z naší nabídky vyberete a odešlete svoji objednávku, budete kontaktování naším pracovníkem, který vám sdělí všechny další podrobnosti k vašemu pronájmu a bude vám vystavena elektronická faktura, kterou můžete uhradit převodem, vkladem na náš účet v kterékoliv pobočce KB nebo hotově u nás v kanceláři.
3. Rezervace
Jakmile bude faktura uhrazena, budeme vám vůz závazně rezervovat.
Cenu ani dostupnost vozu nemůžeme do závazné rezervace (tedy před platbou) garantovat! Cena závisí na aktuálním kurzu, speciálních nabídkách i dostupnosti konkrétních vozů.
4. Převzetí vozu
Po provedení rezervace naším pracovníkem obdržíte voucher (nejpozději 3 týdny před plánovaným vyzvednutím vozu), který si vytisknete a vezmete s sebou. V autopůjčovně ho předložíte spolu s těmito doklady:
- platný EVROPSKÝ řidičský průkaz min. 1 rok starý (doporučujeme i mezinárodní)
- pas
- embosovaná platební karta hlavního řidiče (musí být na jeho jméno) Visa, Mastercard či Amex (embosovaná karta má plasticky vystouplé číslice), na které musí být minimálně částka na pokrytí kauce. Elektronické karty ani hotovost nebývají akceptovány!
Vůz vám bude vydán po podepsání smlouvy (ve smlouvě musí být uvedeni všichni řidiči). Ve smlouvě vždy podepisujete, že souhlasíte s čerpáním z karty při škodách na vozidle, ale i při pokutách, které mohou půjčovně dojít až třeba po vašem odjezdu ze země. Proto si autopůjčovna na vaší kartě vždy blokuje tzv. kauci, jejíž výše se liší podle typu auta, země či autopůjčovny. Na kartě tedy vždy musíte mít minimálně částku na pokrytí kauce!
Na místě připlácíte už jen za doplňkové služby, které nelze předplatit a musí být hrazeny v místní měně přímo autopůjčovně (jednosměrná jízda, autosedačka apod.) Nenechte se pracovníky půjčovny přesvědčit, že si máte/musíte připlatit za dodatečné pojištění k vyjmutí spoluúčasti (tzv. SUPER CDW) – to už od nás máte vždy v ceně!
Tankování – podle společnosti se většinou rozlišují 2 modely:
- Vůz přebíráte i vracíte s plnou nádrží. Chybějící množství benzínu při vrácení vozu bývá zpoplatněno spolu s výrazným servisním poplatkem.
- Nebo první nádrž benzínu můžete v půjčovně koupit (v některých půjčovnách je tato varianta povinnost), většinou za průměrnou cenu plus 30% servisní poplatek a vůz pak vracíte s prázdnou nádrží. Zbylý benzín není proplacen.
5. Nehoda a náhrada vzniklých výloh
Půjčovna si po nehodě stáhne z vaší karty částku odpovídající škodě na vozidle (v max. výši kauce). My vám tyto náklady po vašem návratu proplatíme na základě předložení následujících dokumentů:
- policejní protokol v případě větších nehod s dalšími účastníky/odcizení (při menších nehodách, jako je např. uražené zrcátko, nemusí být)
- smlouva o pronájmu vozu s autopůjčovnou
- doklad o zaplacení (výpis z účtu či kopii účtenky)!
6. Pokuty
Případné pokuty v zahraničí uhraďte raději ihned na místě. V jiném případě by vám půjčovna pokutu strhla z vaší karty spolu s výrazným servisním poplatkem (může k tomu dojít až po vašem návratu v momentě, kdy půjčovně přijde policejní oznámení o pokutě).
7. Reklamace
Naše společnost není autopůjčovnou, ale pouze zprostředkovatelem pronájmů a tudíž nemá přímou kontrolu nad servisem jednotlivých autopůjčoven. V případě reklamace je pro nás tedy stěžejní mít v rukou důkaz o tom, co bylo špatně, abychom po autopůjčovně mohli požadovat kompenzaci. Proto se prosím snažte vždy dovézt nějaký důkaz (fotografii, doklad o platbě, potvrzení od autopůjčovny atd.)